Tävlingen

Var som sagt och tävlade igår i Solna. På framhoppningen så var det ovanligt många huliganer, hehe. Men det gick bra, han var inte helt fram för skänkel men inne på banan fick jag fram honom. Nolla i gruden och ett pet i omhoppningen men lyckades knipa åt mig sjätte platsen. Var bara 2 eller 3 som gick dubbel nolla. Hade annars näst snabbast tid så det var ju lite osis. Men här är videos från hoppningen och ärovarvet. Ni ser då vilket onödigt pet det var ;(










Nästa tävling blir Märsta. Blir första utomhus så han får gå en klass så han "ställer om sig" i lugn och ro ;)

/ Joanna

Stallet next...

Vart inget LMFAO igår, svenska folket asså. Men fick med mig min nya favvotröja SUPERMAN. Varje gång jag ser den så är Louis direkt in ma head ;).

Nu hänger iaf tävlingskläderna på tork inför imorgon, tävling Solna. Åker upp till stallet nu och fixar häst och packar. Ska äta något först, intresseklubben antecknar jag vet.



/ Joanna


Glee

Jag älskar verkligen Glee, inte för jag har sett på den serien nån gång, men de har så bra låtar med och sjunger så bra. Jag vet inte om de flesta mimar eller så, men de är grymma! Nu har Glee spelat in "What Makes You Beautiful" och det har jag verkligen längtat efter efetrsom det är min allra bästa favorit låt och mitt bästa band sjunger den på riktigt!! :') Inget blir ju såklart lika bra som originalet, men den här är ändå awesome!!

Här är den!!



J B boyfriend, musik video

Yeeeah buddie, Justin Biebers nya musik video har äntligen kommist he he.. xD ok jag är inte så stort fan av hnm direkt, men jag gillar hans låtar och så! men jag tycker texten är rätttöntig efetrsom han sjunger "if I was your boyfriend" men annars är den awesome!! -Jennifer :)

Världens finaste.

I will never let you fall, I'll stand up with you forever. I'll be there for you through it all.


    


Nästan...

Nästan bättre än originalet eller vad säger ni?



/Joanna

RSS 2.0