Tävlingen

Var som sagt och tävlade igår i Solna. På framhoppningen så var det ovanligt många huliganer, hehe. Men det gick bra, han var inte helt fram för skänkel men inne på banan fick jag fram honom. Nolla i gruden och ett pet i omhoppningen men lyckades knipa åt mig sjätte platsen. Var bara 2 eller 3 som gick dubbel nolla. Hade annars näst snabbast tid så det var ju lite osis. Men här är videos från hoppningen och ärovarvet. Ni ser då vilket onödigt pet det var ;(










Nästa tävling blir Märsta. Blir första utomhus så han får gå en klass så han "ställer om sig" i lugn och ro ;)

/ Joanna

Kommentarer
Postat av: L

Aww superfin runda ju!!! :) Tråkigt med petet bara :') Yes jag har twitter! @linnengelholm :P



Hahah jag ska se vad jag kan göra :) Fick förslag på Louis, och då kan jag göra en om er. Men ska se som sagt :D

2012-05-07 @ 22:08:36
URL: http://lillanovellen.blogg.se/
Postat av: L

Jag vet :( vet inte vad som hände!!! Hade en hel del bra grejer faktiskt, tyckte jag iaf! Haha :) Hoppas jag hittar det, annars vet jag inte vad jag gör..



Det var superfint! Den verkar vara ganska ung och grön, men har en himla fin teknik!



Såg det :D följer tbx!!

2012-05-07 @ 22:44:34
URL: http://lillanovellen.blogg.se/
Postat av: L

Haha jag ska försöka!!! Hoppas den säkerhetssparades..



Oj! det trodde jag inte! Han såg väldigt ung ut och grön haha x) Fin är han iaf!

2012-05-07 @ 23:00:58
URL: http://lillanovellen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0